Holm vs. Roos

Vad heter din kompis som du gör testet om?
Roos =)

Hur gammal är hon?
27 ganska nyss fyllda.

Vad är hennes favoriträtt?
Fläskpannkaka, potatisbullar å grillat vet jag är några av favoriterna iaf =P

Vad är hennes favoritfärg?
Rosa...bara för att våra rosa shuttershades är så jävla snygga!

Vad är hennes favorithobby?
Umgås med mig? ;P

Vad får henne att skratta?
Jag verkar det som =D

Vad lyssnar hon på?
Lite allätare som mig, men lyssnar mest på Eminem å Byz...

Vad gör hon om hon inte får som hon vill?
Försöker se till att få det iaf!

Är hon morgonsur?
Nej inte vad jag märkt..

Kan du hennes hemnummer och mobilnummer utantill?
Nej =O mitt sifferminne är lika med obetydligt...kommer knappt ihåg mitt eget ju!

Vad är hennes favoritord?
-Siddu!....& ärtigt =P

Har hon pojkvän?
Nope, men jag hjälper till å leta =D

Har hon lätt för att bli arg/sur?
Nej det tycker jag inte =)

Hur skulle hon reagera om hon vann 34 miljoner?
Hon skulle slänga sig på telefonen å ringa....det enda jag skulle höra i telefonen är skratt, skrik å kanske lite gråt, och nåt enstaka ord emellanåt....skulle nog ta ett bra tag innan jag fattade vad som hänt =D

Vad gör hon om hon har en ledig dag?
Umgås med sin son elr kompisar, ibland bägge delarna =)
Tränar ihop med mig eller kanske sitter vid datorn..

Vad tycker hon om Darin?
Hon tycker det är jättebra att stackarn slapp sin tandställning!

Vilken är hennes favoritsport?
Gäller det att själv utöva den så tror jag det är tennis, men om det gäller att titta på det så är det nog hockey =)
(måste bara tillägga att jag var ironisk på förra frågan ifall det var nån som inte förstod det)

Har hon någonsin varit kär?
Jajjemen!!

Säger hon allt till dig?
Ja här undanhålls inget =P

Vad tycker hon är bäst, vinter eller sommar?
Vintern om det är pulkaväder och sommarn om det är solsken =D

Tycker hon om att dansa?
Nja...när vi är på krogen så brukar hon oftast sitta vid ett bord lite i skymundan...(OBS! Ironi igen!)  =P

Vilken kille tycker hon är finast?
Paul Walker! Vi brukar ha han varannan vecka var!

Vad ska hon göra i helgen?
Ja det är ju helg fortfarande...hon ska nog precis som mig kolla på Walk the line lite senare ikväll =)

Hatar hon någon?
Tror inte det, men det finns vissa hon inte tycker om lika mycket =P

Om hon fick åka utomlands vart hon ville, vart skulle hon åka då?
Inte en aning faktiskt =O

Vad ska hon göra i veckan?
Jobba och träna...det är det jag garanterat vet att hon ska göra.

Vad ska hon göra ikväll?
Kolla på Walk the line tror jag..

Vilken är hennes favoritfilm?
8 mile?...bästa filmen hon sett hitills i år är What happens in Vegas, å det håller jag med om!!

Vad hatar hon mest i hela världen?
Nyfikna, skvallrande personer som lägger sig i andras liv...vet inte om man kan säga att hon hatar dom, men dom ligger ganska högt upp på Diss-listan =P

Vad skulle hon göra om du slog till henne?
Skulle aldrig ske, men om så slår hon nog tebax =)

Jobbar hon?
Ja med sammalika som jag =D

Har hon gjort något riktigt dumt?
Ja, men det har väl alla?

Har hon skämt ut dig nån gång?
Nej hon är som mig...har fullt upp med att skämma ut sig själv, så det finns ingen tid att skämma ut nån annan =P

När pratade du med henne senast?
Några timmar sen...typ 4 tror jag...

När såg du henne senast?
Några timmar sen...typ 4 tror jag...

När ska du umgås med henne nästa gång?
Imorgon när vi ska träna =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0