huuuuuuuuh,

idag är det varmt as hell!

och vi har just varit ute och sprungit.
ja, i intervaller då. men ändå.
vi är ju duktiga! och väldans svettiga
i skrivande stund :O

jag (roos) hällde vatten på huvudet när vi
var ute, kom på efter en stund att
det kanske inte var så smart. jag såg
med alla vattenfläckar på tröjan,
svettigare ut än vad jag egentligen var :P

vi sitter just nu hemma hos mej och laddar,
ska gå hem med en tant i rullstol. jag ska infinna
mej på mitt arbete kl 14:00, samma tid som holm
går av sitt pass. hon fick friskvård på arbetstid, that's great!
sedan ska jag hem, skynda mej att laga mat och duscha
innan jag skyndar mej tillbaka för att möta upp
min lilla arbetskompis för kvällen kl 16. 
 
snart är det lördag,
då tänker vi dricka öl istället för vatten.
det är säkert lika nyttigt som vi väljer att tro
att det är och fan ta den som säger nåt annat :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0