'allååå...

...& fuck vad tråkigt jag har när Holm är
och leker med sin lillasyster i vackra Värmland ^^

Kom heeem, för jag lääängtar eefteeer deeej :'(

Okey, jag driver lite. Jag klarar mej faktiskt bra ändå.
Det är bra att hon drar iväg och hämtar energi och
bara mår bra där hemma hos sin familj :)
...

Ligger just nu i morsans soffa och slötittar på Brothers
and Sisters. Skulle tänka mej både en och två karlar från
den serien :) Jag gillar ögongodis! Det är mumsisch ^^

...

Alltså. På lördag. Då vill Roos dricka öl. Och grilla.
Och spela Kampen mellan kvinna och man. Och sjunga
singstar. Men mest vill hon dricka öl. För att allt det här
ska bli extremt skitroligt så skulle hon ha Holm med :)

 .. En fest vore inte så galet,
anser jag!


Det är mycket man vill...

...mycket man inte får också.

Det har vi ju lärt oss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0