När blir man för gammal?

För å supa i 2 dygn i sträck alltså? Å då menar jag verkligen dygn å inte kvällar...just nu känns det som den gränsen går vid 26-27  =/
Men fan va skoj jag har haft det!!!!

Måste säga att jag är lite imponerad att min stavning fortfarande fungerar...talet är det nåt annat med ;)

Ska ta å vila upp mig lite nu inför hemresan imorrn...som sker med blandade känslor   :'(
...aldrig kul å lämna syster..

Go`natt alla människor <3      (ja,ja,ska kanske skriva go`morron igentligen)      =D


 
                                                                                                                                                                            

Kommentarer
Postat av: freddiiiie

ja e lessen att du åkte rån mej syster!!!!!! =,(

2009-06-08 @ 21:09:24
Postat av: Holm

Fö`låt syster =(

Men vi ses nästa vecka =P

2009-06-09 @ 12:09:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0