det här med sthlm...

...storebror sthlm sade; har ni ingen gps med er?!" :O
den frågan gjorde att vi svängde in till min lilla mamma
och hämtade upp deras gps, knappade in adressen vi
skulle till och sen satte vi fart - mot hufvudstaden!

jösses i min låda vad gps'er kan ljuga!
den fan lurade in oss i sollentuna och där snurrade
vi ett par tre varv innan vi kom ut och in i något annat
som såg ut att vara landet (javet, vi var också i chock,
hur kunde landet finnas i sthlm - men så var vi vilse,
glöm inte det
). .. och hade jag lärt mej att säga vänster när
jag menade vänster så kanske vi svängt åt rätt håll
de gånger vi svängde fel också!  ..

vi åkte och snurrade, svor åt andra bilister, härjade
över jävla vägarbeten som var precis överallt,
vägarbetare skrattade åt oss som satt och gav
gps'en däng i bilen, såg normala människor (!),
en tjej med jävligt snygga brallor och en massa hästar.
sen! sen tutade emelie också! hon blev arg :O

de kan varken köra bil eller lastmaskin i sthlm.
det har vi fått bekräftat via vår resa. men! måste tillägga;
vi kom fram! wohoo! så nu har vi sett åkersberga = niice!

nångång - nångång blir det till att åka för att festa där
borta
. vi skulle kunna riktigt roligt där! om inte
annat så på andras bekostnad ^^ och! vi skulle kunna roa
dem också. på vår bekostnad
.

the party is in you! ..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0