g'natt..

..förlängesenbordedethavaritjue!



Tänkte bara kika in och säga att jag 
 håller med Holm, märkvärdiga var ordet!
Ärtigt märkvärdiga till och med :D


Jag hade ett sådant jäkla bra skvaller jag skulle
slänga ut här idag! Ett skvaller om färnbo! ..
Men jag har tappat bort det. Fruktansvärt irriterande.
Hoppas att det har ramlat tillbaka till huvudet när
jag vaknat imorgonbitti..... :)



Och jag gillar folk som håller på och marknadsför
både vår blogg och ordet ärtigt,
fina pluspoäng där!



Kommentarer
Postat av: Victor

Ja borde ligga på fetplus då ju! Hela stockholm snackar ärtigt nu!

2009-05-19 @ 09:04:59
Postat av: Holm

Du kan du ;)

2009-05-19 @ 10:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0