ja du, holm ^^

Men i din familj är det ju inte du som
lyckars ramla ur en stängd bagagelucka
på en bil i en korsning ... :) 


Och hur kan man få vara så här trött?
Solen både lyser och inte lyser över färnbo,
det är lite småjobbigt sken men det är bättre
än grått! .. Alla ni som bor här i närheten har
kanske sett de håller på och målar om lägenheterna
som ligger mitt emot kyrkan. Kändes sisådär att
ha två målare stå och måla precis utanför fönstret
som jag satt vid men jag tänkte; mer främmande än
så här blir det inte idag, tänkte jag och försökte
njuta av stunden. ...

Men siddu, jag hade fel! För nu kom Grannen och
hennes dotter hit för att hälsa på och jag tycker det
är väldans supertrevligt. Kan tänka mej att den
kaffe'o'holicen vill ha en kopp så det tänker jag
gå och slå på nu.. :)

Kaffe & chokladboll, det är ärtigt det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0