jag känner så här;

gaaaaaah!

Först får hon vara på nån jäkla brandstation
med en massa snygga brandmän och sen
får hon gå på krogen! och dricka öl! Och vad
får jag göra? Jo, jag får sitta på jobbet och dela
matlåda med en fluga (han heter Hubert) och
bara vara avundsjuk. Det kunde ju åtminstone
regna men nej... ingen tur nånstans står på
min sida :( ..

På allt det här så kommer det säkert att vara
en fullt med massa niice lammkött där ute
ikväll när jag sitter och åker bil mellan
pensionärerna. ..

..tur.. tur! Att jag faktiskt tycker om mitt jobb!
Tur att jag också skojar, jag är inget bitter,
jag tycker att det är bra att Holm är ute och
gör något roligt. Varför? Jo, för hon kommer
att ha så skoj att hon har skoj åt mej med! :D

Och tur också2 att det snart är nästa lördag, imorgon
är det nedräkning - endast en vecka kvar!

23e maj - here we coooome! ..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0