men fuck.

Vi skulle vara flitiga här och svara på frågor
från en lista. Och Holm grejade sina svar
ganska omgående, jag försökte bli klar nyss.

Har varit upptagen med snygga karlar på
webcam här på kvällen, det kan man bara inte
missa. Så är det bara! Visst, då - visst? :O


Iallafall så blev jag utloggad från bloggen nu
och alla jävla svar jag skrivit är borta,
jag börjar gråta på allvar! ..

Och Holm hade missat några frågor längst
ner - hur mår vi, egentligen? :O Det går inte bra!

Listan med frågor kommer komplett och klar lite
senare idag! ..

Nu;
godnatt!





Kommentarer
Postat av: Victor

Ärtigt med webcam! Stjärtigt när det fuckar upp!

2009-05-17 @ 08:01:34
Postat av: Roos

haha, stjärtigt :D

2009-05-17 @ 12:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0