Nattugglan är en fågel...

...*kvittrar*...

Bra humor? inte riktigt va?
Märks att jag borde sova...

MEN DET GÅR INTE =O

Har försökt två gånger nu, men nu ger jag upp!!!
Tänker sitta uppe tills jag somnar på stället  =/

Är hungrig men ändå inte...mår illa när jag äter....har ätit 2 gånger på 4 dagar....min magkatarr är nämligen tillbaks...

Fan va jag klagar känner jag, men vad skulle du göra om du satt uppe 2 på natten fast du vill sova, men inte kan?

Minneslapp till mig själv; MÅSTE SLUTA STRESSA!!! *klistrar fast i pannan*

Funderar på att ta en lite högre dos av min hostmedicin *host host*...brukar bli ruggigt trött av den =D  *skuttar runt i köket av glädje eftersom jag kanske får sova trots allt*

Ska nog prova det, så kanske jag återkommer imorgon med ett lite gladare inlägg, utsövd & ärtig =P

Sov gott alla människor....eller godmorgon kanske man ska säga, eftersom det nog inte är nån idiot som sitter uppe nu och läser detta....eller iofs...det sitter ju en idiot och skriver det, och helt ensam är jag nog inte =P


 
                                                                                                                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0