ringvalla-bönder.

Har de samma vett som färnbobönder?
Jag åkte hem häromdagen från sala,
ätandes på en jättegod hamburgetallrik
från Järnvägskiosken (har ni inte ätit där?
prova då det! - godast, näst efter färnbos
egen pizzeria). Rätt var det var så smakade
ett pommes gödsel! Tittar upp och ser en
sådant traktor med gödselspridare framför
mej. Är det meningen att man ska behöva
äta pommes som smakar gödsel bara för
att Ringvalla-bönderna är ute och glider
på vägen när jag är på väg hem? ..

Kan de inte sätta upp varningsskyltar
liknande; äter du i bilen? stäng av fläktarna
fort! vi sprider skit!".
Så gör de iaf här, i färnbo
är det ordning på bönderna!


Kommentarer
Postat av: Malin

Det låter betryggande (NOT) att du tittar upp från din hamburgertallrik o ser en traktor... när du kör bil...



I rest my case...



Jag säger inget mer men skulle vilja säga nåt i stil med "om du tittar på vägen, så tittar jag....."

2009-05-22 @ 15:33:08
URL: http://hantiveckan.upliving.nu
Postat av: Holm & Roos

haha, malin. hur många ggr har det hänt - att jag sagt det? .. jag måste vara en väldans trygg chaffis :D trygg och rolig, va? rätt kul att åka å tuta på folk i korsningar ändå :) ..

2009-05-23 @ 10:34:22
URL: http://farnbojantorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0