Tänk så det kan bli...

...jag sitter här hemma en lördagkväll och kollar på schlager =O
och ve och fasa!!!

JAG GILLAR DET!!!

Men det är nog bara för att Alexander Rybak kommer vinna, för resten är ju SKIT!!!

Sen så är han ju söt också =D


                                                                                                                   




Och gissa vad! Jag har också tittat!
Eller ja, jag har ju chattat med snygga karlar på msn (ja jag tjatar
men bli avundsjuka då!) samtidigt så jag sneglade lite och...
 ...jag hejade på Norge. Tjohooo :D

Jag gillar inte sådana där rackarn's sångtävlingar men det
är ju rätt trevligt att ha teven på i bakgrunden när man häckar
i soffan ^^  


 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0